onsdag 26 december 2012

Vår i luften!

Det är visserligen bara annandag jul men ändå... Snart är våren här med ystra småfåglar, vitsippor och sommardäck. Och bara för att vara riktigt beredd den här gången (också) har jag varit ute i garaget och kollat att motorcykeln startade som den skulle. Vilket den naturligtvis gjorde! Bilden är från resan till Holland GP i Assen häromåret. Petter Torgå fotade och jag har för mig att vi var på hemväg just här.


Vart det bär av sommaren 2013 har jag ingen aning om men som det känns nu ska jag försöka köra så mycket motorcykel det bara är möjligt. De senaste somrarna har det inte blivit så mycket som jag önskat, mest beroende på att de flesta resor jag gjort gått till eller ifrån en bygghandel. Visserligen är motorcyklar mer praktiska än vad många icke-knuttar tycks tro, fast när man ska transportera byggvaror är de inte helt hundra. I alla fall inte när det gäller större grunkor än skruvar och spik.

Med det så passar jag på att önska alla en god forsättning på julen och ett riktigt Gott Nytt År!

Inga kommentarer: